KARTING

5 comentaris:

Nachete ha dit...

Ja que ningú s'anima amb els karts seré jo el primer.

El descompte de Bloody només dura fins aquest finde, o sigui que es la millor opció.

Qui s'anima????

Nachete per suposat.

Bloody ha dit...

Ei, demà truco a les oficines i miro com ho tenen per aquest finde, i quant ens costaria.

Ala, demà més notícies!

Bloody ha dit...

A veure, m'acaben de trucar del karting i ja tinc una mica d'informació sobre la promoció:

- Nombre mínim de persones: 10
- Preu per persona: 36 €
- Promoció: 2 carreres (entrenament+carrera)

No sé si tenen hores lliures per aquest cap de setmana, demà ho confirmo.

De puta mare el blog!

Nachete ha dit...

Bueno veient que anem fora de tempo per lo del indorkarting. Ara ja no tenim promo. Crec que ho hauriem de montar be i amb temps per ser minim 10 fer una bona cursa! Jo vaig parlar amb un client de la oficina q corre sobint amb karts i em va dir que el millor lloc per anar a correr era el Kartodrom de Catalunya http://www.kartodrom.com/. Està a Lliça de Vall a 30 km de Barcelona, al costat de Montmelo. I també podem reservar la pista per fer curses entre nosaltres amb crono i tal. A mi personalment em molaria molt. Si voleu es podria fer un dia i despres (si la calçotada te exit) fer una barbacoa a la cas del montseny dels meus pares.

Bueno ens veiem

Balsi ha dit...

Lo dels karts s'ha de fer si o si jeje ... hem de cremar neumatics. Crec que el dia de la calçotada seria PM per parlar d'aquest tema