CALÇOTADA

a hacer entradas al respecto del tema...

22 comentaris:

C kauki ha dit...

Que ve que hagim començat un nou blog!
Deixaré de tenir tants mails

olga ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
olga ha dit...

aveure, serà finalment calçotada el dissabte 15??
a casa Nachete?!

Nachete ha dit...

Primera aportació al blog... quins nervis.

he de consultar als meus pares si podem anar. però el dia jo no el canviaria! 15 de març es una data brillant.

Bloody ha dit...

M'apunto a la calçotada.

Perfecte el dissabte 15 de març!

Nachete ha dit...

Al final calçotada a can Nachete el dia 15 de Març!
Qui s'encarrega dels calçots??
10 per cap i despres butifarra amb pa torrat?? on, qui i quan ho comprem?

Gent segura per la calçotada:

-Calvin
-Gella
-Balsi
-Bloody
-Laia
-Nachete

De moment 6.

Kauki??? tu no t'animes? et deixare una cadira no et preocupis.

Insa??? no m'ho crec q fallis

Gil??? va que uns calçots sempre senten bé

Pano? matins.si o matins.no?

Vendrell??

Parelles???

hem de saber quants serem per comprar els calçots!! si us plau confirmeu

Bloody ha dit...

Jo em comprometo a anar demà mateix al mercat a encarregar els calçots per dissabte. Però, tal com diu Nachete, haurieu de confirmar l'assistència.

Digueu alguna cosa quan tingueu un moment!

C kauki ha dit...

Jo hi vinc. pero no compteu amb Celia ja que treballa dissabte i acaba a les 14:00.

Bloody ha dit...

Ja tenim calçots encarregats per dissabte. Aquest migdia he de trucar per confirmar-ne la quantitat.

Som segurs:
- Balsi
- Remi
- Olga
- Nachete
- Laia
- Cauqui
- Insa
- Raimon
- David
- Amadis

I falta per confirmar:
- Vendrell
- Sònia
- Neus (improbable, perquè segurament puja a pineta el cap de setmana)

O sigui, que en total serem 12. A uns 15 calçots per persona: 180 calçots.

Poster valdria la pena agafar-ne 200, per si de cas.

Si no hi ha rèplica, a les 14:00 en punt truco a la tenda i confirmo els 200 calçots (autpentics de Valls)

Namaste

Bloody ha dit...

Hauriem de tractar més temes:

1. Carn i vi
2. Transport
3. Horaris

Ja anireu dient

olga ha dit...

Perfecte els 200. Remi i jo posem una barbacoa, no sé sien cal una tercera, potser Insa en té...
Si cal podem posar cotxe, si no cal millor...pq després l'hem de tornar aca mons pares, etc. pero si no n'hi ha prous cap problema.
Respecte la carn i el vi...suposo q es podrien fer unes butifarres i poc més, però es opinió totalment personal. El vi i refrigeirs varis podem nar el remi i jo a comprar-los, però amb indicacions explicites de quantitats i "marques".
Respecte horaris, suposo q com abans sortim millor, tot i q no tinc ni idea de quan es triga casa Nachete...però si preteneu jugar a futbol i tot..pos no sé, allà les 11:30? En cas q ja tinguem tot comprat, clar.
Fins ara!

Nachete ha dit...

Tema cotxes, jo portare el meu, però només valdrà d'anada, ja que jo em quedare a dormir alla amb la Laia. O sigui que haurieu de ser com a mínim un parell mes de cotxes sense contar amb el del Balsi, xq suposo que anira i vindrà desde Calella.

Tema menjar, jo compraria unes butis, patates x fer al caliu i pa. Això fàcil, ho comprem el mateix dissabte al matí.

Tema més important!!!! SALSA DELS CALÇOTS!!!! algú la sap fer??? si no l'haurem de comprar, però a on???

Pel vi i begudes, si voleu les comprem allà mateix al mercadona de St Celoni.

Ja tinc ganes de Calçotada!!!

Bloody ha dit...

Vendrell i Sònia confirmats.

Jo poso cotxe.

olga ha dit...

Viendo lo visto...jo tb posaré el meu,no?
Som 12 confirmats, cotxe Balsi no compta, Nachete-Laia tp. per tant son 9 persones, 5 Payas y 4 Olga,no? Si ningú més es pronuncia, pillo jo el cotxe.

Lo de les begudes al Mercadona, de PM.
Lo de la carn i tal...no sé...Mercadona o és arriscat?

El Vendrell es va comprometre a fer un peazo Alli-oli, Insa em sembla q es el q domina tema salsa calçots,no?...Sino potser pano...

Sortirem tots al amteix temps,no? per seguir al Nachete...

C kauki ha dit...

Al super de ca meva recordo que venen salsa de calçots en tarro. Si ningú es pronuncia fins divendres, l'agafo.

Calvin ha dit...

De la salsa m'en encarrego jo, q ma mare la fa molt bona i m'explicarà com fer-la. La faré divendres, per tenir temps de reacció per si no quedés bé...

Balsi ha dit...

Hola gent que estaba una mica desconectat del tema. El tema cotxe a mi no em fa res baixar de calella i agafar gent i pujar cap a casa del nachete i despres baixar-los cap problema . Ja em dieu algo sobre aixo . Jo estic amb el nachete si hi ha un mercadona alla podiem fer una llista i comprar-ho tot alla i sino ja em dieu algo i compro el que fagi falta

Nachete ha dit...

Tema Calçots, s'encarrega Bloody, al mercat del Ninot estan reservats.

Tema Butis, les compraré al BonArea

Calvin s'encarrega de fer la salsa??? sino surt bé, la comprem.

Pa, vi i patates, ho podem comprar a qualsevols super o sino al mercadona de sant celoni.

Tema anar cap allà. més o menys són 45 minuts. Tenim gent esparcida per tota Catalunya, Calella, Molins, la Pau, st Antoni, Poble Nou i eixample.

Propostes! lo llogic seria sortir tots junts, exceptuant Balsi que es molt mes llogic q vagi directe.

panoli ha dit...

hola gent!ja estic aquí...doncs que fantàstics, sense mi funcioneu millor...és obrir el blogger i ja esta tot fet... ja veig que amb la gimpalles us vaig rallar massa :)
Doncs si fa falta algo...potser carbó no? en tenim o no? i pat o algo perquè peti la cosa..una opció made in pano es agafar un secador de cabells i foter.lo per l'entrada d'aire de sota de la barbacoa i flipareu que en 10m ja teniu brases per fer calçots!!
pallas m'ha dit potser kdar un pel mes dora no? rollo 10-11 mes que tot per si m'heu d'esperar...jajaja. no doncs no se els xofers direu...

Balsi ha dit...

bueno a mi em dona igual anar a bcn o anar directament, digueu-me alguna cosa i quedem a una hora q es important. El que diu el pano te rao hauriem de quedar no molt tard pq entre que arribem i si s'ha de comprar alguna cosa . En cas de que jo vagi directe ja et trucare nachete perque m'expliquis mes o menys i quedem en un lloc on ens trobem tots, pero com ja dic si s'ha de baixar per tema de falta de coches cap problemes de debo .

Insa ha dit...

Buenas Squadro,
Jo divendres tb fare salsa de calçots amb el meu pare i sent cap de setmana, el "meteorito" esta disponible. xD.
Ningu ha comentat res de l'allioli. A Can Insa es compra un de preparat que es "suavecito". Que la gent voti per "suavecito" o per "potensito" (sembla l'anunci de fanta, aixo, xD) per a saver quants pots agafo (son petitons).
Pd: Jo barbacoa, no en tinc (es va tirar fa molt de temps, snif snif)
Namaste

olga ha dit...

Temes:
-salsa: remi i insa sestan posant d'acord

-allioli: el vendrell es va comprometre a preparar-ne un de "suavesiiito"

-hora: 10:30 a punt de trobada q decidim??

-Cadires: quantes falten Nach?El remi i jo en tenim unes quantes plegables

-Informe tecnic i detallat de "Meteorito" i el seu conductor, realitzat per qualsevol altre no implicat

-barbacoes: 2? en tindrem prou?

-carbo: al mercadona,no?

-Secador: hi ha algun alla Nach?

-Cotches....puuuffff.